Rezervacija dvorane

Organizacija poslovnih sprejemov

Vabimo vas, da svoj poslovni sprejem organizirate v Hotelu City Maribor****.

 

Ponujamo prilagodljive prostore z možnostjo ozvočenja, projekcije in pogostitve. Poskrbimo za tehnično opremo in diskretno podporo med dogodkom. Prostor prilagodimo vašemu konceptu, od elegantnega sprejema s pijačo dobrodošlice do večernega dogodka s sproščenim vzdušjem.

7 dvoran

Dvorane za 10 - 300 oseb, s skupno površino 808 m² in popolnoma prilagodljivo postavitvijo.

Idealna lokacija

V samem središču Maribora, ob reki Dravi. Popolno izhodišče za vaš dogodek ali oddih.

Možnost pogostitve

Coffee break, stoječa pogostitev, personalizirani meniji in À La Carte selekcija.

Nastanitev

Elegantne in udobne sobe ter lastna podzemna garažna hiša za brezskrben in miren obisk.

primerno za vsak dogodek

Več informacij

Strokovna postrežba in različne možnosti pogostitev (Coffe break, stoječa pogostitev, personalizirani meniji in À La Carte selekcija). Dogodek poteka na terasi, v bistroju ali brunch delu, glede na število udeležencev.

Avto na varnem

Podzemna garažna hiša

Za goste vašega dogodka poskrbimo, da je parkiranje enostavno in brez skrbi! Naša garažna hiša zagotavlja udobno in varno parkiranje, takojšnji dostop do hotela ter možnost polnjenja električnih vozil (9 mest kapacitete 11 kWh).

Popoln užitek

Poskrbimo za udobje vaših gostov

Dogodek pri nas lahko dopolnite z nastanitvijo za udeležence v Hotelu City Maribor****.

Na voljo so različni tipi sob s sodobno opremo, prijetno atmosfero in razgledom na reko Dravo ali mestno jedro. Zagotavljamo prijetno bivanje, ki združuje udobje, mir in kanček prestiža.

Informacije

Prodajna služba - Urška Lebar, Simonida Berisha

Z veseljem vam pomagamo pri načrtovanju in izvedbi dogodka, prilagojenega vašim željam.