Organizirajte svoj naslednji dogodek pri nas

Kongresi, seminarji, obletnice, zaključki in poslovni sprejemi.

7 dvoran

Dvorane različnih velikosti za 10 do 300 oseb, s skupno površino 808 m² in popolnoma prilagodljivo postavitvijo.

Idealna lokacija

V samem središču Maribora, ob reki Dravi. Popolno izhodišče za vaš dogodek ali oddih.

Možnost pogostitve

Coffee break, stoječa pogostitev, personalizirani meniji in À La Carte selekcija.

Nastanitev

Elegantne sobe in lastna garažna hiša za brezskrben in udoben obisk.

Organizacija dogodkov v srcu Maribora

Vabimo vas, da svoj naslednji poslovni dogodek organizirate v Hotelu City Maribor****.

 

Pri organizaciji večjih srečanj ponujamo vrhunske konferenčne zmogljivosti. Naše dvorane, opremljene z najsodobnejšo tehnologijo in popolno prilagodljivostjo postavitve, so idealne za vse vrste dogodkov.

Organizacija dogodkov v srcu Maribora

Vabimo vas, da svoj naslednji poslovni dogodek organizirate v Hotelu City Maribor****.

 

Pri organizaciji večjih srečanj ponujamo vrhunske konferenčne zmogljivosti. Naše dvorane, opremljene z najsodobnejšo tehnologijo in popolno prilagodljivostjo postavitve, so idealne za vse vrste dogodkov.

Obletnice, zaključki in poslovni sprejemi potekajo v razširjenem delu dvoran za pogostitev – v Bistroju ali v Á La Carte Restavraciji City Terasa (v brunch delu ali na terasi), glede na število udeležencev.

 

Za vsak dogodek nudimo podporo pri organizaciji, različne možnosti pogostitev ter strokovno postrežbo. Primerni smo za vse vrste dogodkov, od manjših sestankov do večjih konferenc, predavanj in svečanih večerij.

Kongresi in seminarji

Nahajamo se  v središču Maribora. Na voljo je 7 dvoran za 10–300 oseb, z vrhunsko tehnologijo in prilagodljivo postavitvijo. Idealne za vse vrste srečanj, konferenc in predavanj.

Obletnice

Posebni trenutki si zaslužijo posebno okolje. Na voljo so prostori za manjša ali večja praznovanja z različnimi postavitvami in pogostitvami. Dogodek prilagodimo številu gostov. Z vrhunsko možnostjo pogostitve, dekoracije po meri in tehnično podporo zagotovimo brezskrbno izkušnjo — od gala večerje do žive glasbe. Primerni za obletnice, rojstne dneve in druga slavja.

Obletnice

Posebni trenutki si zaslužijo posebno okolje. Na voljo so prostori za manjša ali večja praznovanja z različnimi postavitvami in pogostitvami. Dogodek prilagodimo številu gostov. Z vrhunsko možnostjo pogostitve, dekoracije po meri in tehnično podporo zagotovimo brezskrbno izkušnjo — od gala večerje do žive glasbe. Primerni za obletnice, rojstne dneve in druga slavja.

Zaključki

Za zaključek leta ali projekta v odličnem vzdušju vam nudimo prostor za druženje in zabavo. Prilagodimo se vašim željam, od formalnega sprejema do sproščenega after-work druženja. Na voljo so prostori z možnostjo ozvočenja, projekcije in pogostitve po meri, skupaj s tehnično podporo za brezhiben potek dogodka.

Poslovni sprejemi

Ponujamo prilagodljive prostore z možnostjo ozvočenja, projekcije in pogostitve. Poskrbimo za tehnično opremo in diskretno podporo med dogodkom. Prostor prilagodimo vašemu konceptu, od elegantnega sprejema s pijačo dobrodošlice do večernega dogodka s sproščenim vzdušjem.

Poslovni sprejemi

Ponujamo prilagodljive prostore z možnostjo ozvočenja, projekcije in pogostitve. Poskrbimo za tehnično opremo in diskretno podporo med dogodkom. Prostor prilagodimo vašemu konceptu, od elegantnega sprejema s pijačo dobrodošlice do večernega dogodka s sproščenim vzdušjem.

Organizirajmo vaš naslednji dogodek skupaj

Z veseljem vam pomagamo pri načrtovanju in izvedbi dogodka, prilagojenega vašim željam. Izpolnite spodnji obrazec in skupaj bomo ustvarili doživetje, ki bo preseglo pričakovanja.

Dvorana A + B + C
Tri največje dvorane so primerne za skupine od 60 do 150 oseb, po potrebi pa jih je mogoče združiti v en sam večji prostor, ki je idealen za kongrese, konference ali druge večje prireditve. V kombinaciji lahko sprejmejo do 300 udeležencev, kar zagotavlja popolno prilagodljivost glede na velikost in vrsto dogodka. Vse dvorane so sodobno opremljene s projektorji in kakovostnim ozvočenjem.
Konferenčna dvorana B
Nahaja se v 5. nadstropju in je osvetljena z naravno dnevno svetlobo. Dvorana je primerna za do 20 oseb v U postavitvi, kar omogoča udobno in interaktivno sodelovanje. Je idealna za delavnice, sestanke ali manjša predavanja. Bližina restavracije omogoča hitro postrežbo kosila ali pijače, kar zagotavlja dodatno udobje za udeležence dogodka.
Sejna soba
Majhna sejna soba za poslovne sestanke, primerna za do 10 oseb. Opremljena je s TV-jem, HDMI priključkom in flipchartom (po dogovoru). Za popestritev lahko pripravimo kavni odmor s svežimi rogljički in sadjem.
Bistro
Prostoren in prijeten prostor, ki služi kot preddverje dvoran za pogostitve. Ponuja udobno okolje za sproščene pogovore med kavnimi odmori s prigrizki ter omogoča postrežbo finger fooda in drugih lahkih jedi. Idealno za mreženje ali krajše odmore med dogodki.

Garaža z električnimi polnilnicami

Za goste vašega dogodka poskrbimo, da je parkiranje enostavno in brez skrbi! Naša garažna hiša zagotavlja udobno in varno parkiranje, takojšnji dostop do hotela ter možnost polnjenja električnih vozil (9 mest kapacitete 11 kWh).

Garaža z električnimi polnilnicami

Za goste vašega dogodka poskrbimo, da je parkiranje enostavno in brez skrbi! Naša garažna hiša zagotavlja udobno in varno parkiranje, takojšnji dostop do hotela ter možnost polnjenja električnih vozil.

Poskrbimo za udobje vaših gostov

Dogodek pri nas lahko dopolnite z nastanitvijo za udeležence v Hotelu City Maribor****.

 

Na voljo so različni tipi sob s sodobno opremo, prijetno atmosfero in razgledom na reko Dravo ali mestno jedro.  Zagotavljamo prijetno bivanje, ki združuje udobje, mir in kanček prestiža.

Scroll to Top